تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آموزش تعویض گلس ساعت هوشمند

آموزش تعویض گلس ساعت هوشمند

برای تعویض گلس ساعت هوشمند روند پیچیده‌ای را در پیش نخواهید داشت. به راحتی می‌توانید گلس محافظ صفحه نمایش را خریداری کنید و خودتان آن را روی صفحه نمایش ساعت قرار دهید. در این مطلب می‌خواهیم به آموزش تعویض گلس ساعت هوشمند بپردازیم.

تعویض گلس ساعت هوشمند

برای انجام صحیح این کار مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند را تمیز کنید

 تمیز کردن صفحه ساعت هوشمند

اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه نمایش ساعت هوشمند را تمیز کنید. صفحه نمایش به شکلی باید تمیز شود که پرز و ذرات گرد و خاک و … روی آن نباشد. این احتمال وجود دارد که در زمان خرید گلیس ساعت هوشمند، داخل بسته بندی آن پد تمیز کننده یا پد الکلی وجود داشته باشد. صفحه نمایش را با این پد تمیز کنید. البته که استفاده از چسب نواری هم به شما کمک می‌کند که گرد و خاک را از روی صفحه نمایش حذف کنید.

بر چسب روی گلس ساعت هوشمند را جدا کنید

جدا کردن برچسب گلس ساعت هوشمند

در مرحله بعدی برای تعویض گلس ساعت هوشمند، باید بر جسبی که روی گلس قرار گرفته را جدا کنید. تمام گلس‌های محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند، شامل قسمتی می‌شوند که با کمک آن می‌توانید بدون اینکه روی گلس لک و اثر انگشت بیفتد، لایه ها از هم جدا شوند.

 

 

گلس را روی ساعت هوشمند بچسبانید

از بین بردن حباب گلس ساعت

در این مرحله باید گلس را روی صفحه نمایش ساعت هوشمند قرار دهید. این کار را باید خیلی دقیق انجام دهید. گلس را به صورتی روی صفحه نمایش قرار دهید که زیر آن حباب به وجود نیاید. می‌توانید از یک کاردک برای خارج کردن حباب از زیر گلس استفاده کنید. حتی می‌توانید کم دستتان را روی گلس فشار دهید تا هوای زیر آن خارج شود.

همان طور که گفتیم آموزش تعویض گلس ساعت هوشمند کار دشواری نیست. تنها به دقت بالایی نیاز دارد. برای عوض کردن محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند نباید عجله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =