تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین مخفی کننده برنامه ها در گوشی

بهترین مخفی کننده برنامه ها در گوشی

اگر به دنبال راهی برای مخفی کردن برنامه‌های روشی گوشی هستید، می‌توانید از برنامه مخفی کن برنامه ها استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم مخفی کن برنامه حرفه ای به شما پیشنهاد دهیم. برنامه‌ای که با آن می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که دوست ندارید کسی آن‌ها را روی گوشی شما ببیند، پنهان کنید.

 

Hide It Pro

اپلیکیشن Hide It Pro مخفی کننده برنامه مناسبی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن هر برنامه‌ای که می‌خواهید را پنهان می‌کند. رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و با رمز عبور هم دارد. اگر مخفی کن برنامه حرفه ای ماشین حساب می‌خواهید، حتما از Hide It Pro استفاده کنید. عکس‌ها و فیلم‌ها و مدارک خودتان را هم می‌توانید با این اپلیکیشن پنهان کنید.

دانلود Hide It Pro برای اندروید

دانلود Hide It Pro برای آیفون

App Hider

از App Hider هم می‌توانید به عنوان مخفی کننده برنامه استفاده کنید. می‌توانید اپلیکیشن‌‌های خودتان را پنهان کنید تا کسی آن‌ها را نبیند. این برنامه به عنوان مخفی کن برنامه حرفه ای ماشین حساب هم شناخته می‌شود. خودش را در قالب یک ماشین حساب جا می‌زند. البته که با رمز عبور محافظت می‌شود.

دانلود App Hider برای اندروید

 

 

Hide App Application

برنامه مخفی کن دیگری به شما معرفی می‌کنیم که Hide App Application نام دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید از اطلاعات شخصی و اپلیکیشن‌های خودتان مراقبت کنید. رابط کاربری بسیار سر راستی دارد و با رمز عبور و PIN هم محافظت می‌شوند.

دانلود Hide App Application برای اندروید

DU Privacy Vault App

در میان برنامه مخفی کن برنامه ها باید به DU Privacy Vault App اشاره کنیم. اپلیکیشنی که از اطلاعات شخصی شما مراقبت می‌کند و اپلیکیشن‌های مختلف را هم مخفی خواهد کرد. با این اپلیکیشن می‌توانید فولدرهای مخفی هم درست کنید و فایل‌‌های مخفی خودتان را دسته بندی کنید.

دانلود DU Privacy Vault App برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =