تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
لیست گوشی هایی که اندروید ۱۵ دریافت می‌کنند

لیست گوشی هایی که اندروید ۱۵ دریافت می‌کنند

گوگل مدتی پیش نسخه آزمایشی اندروید ۱۵ را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. با این حال هنوز زمان زیادی باقی مانده تا اندروید ۱۵ راهی بازار شود. با این حال خیلی‌ها دوست دارند بدانند که اندروید 15 کی میاد . در این مطلب به تاریخ عرضه اندروید ۱۵ و لیست گوشی هایی که این سیستم عامل جدید را دریافت می‌کنند، اشاره می‌کنیم. اگر نمی دانید که اندروید 15 برای چه گوشی هایی می آید؟ اینجا بخوانید.

زمان عرضه اندروید ۱۵

در حال حاضر به صورت دقیق اعلام نشده که تاریخ انتشار اندروید ۱۵ دقیقا کی خواهد بود. اما گوگل این آپدیت را معمولا همزمان با عرضه گوشی‌های پیکسل راهی بازار می‌کند. پس احتمالا آپدیت اندروید ۱۵ در مهر ماه یا کمی زودتر منتشر می‌شود.

گوشی‌های گوگل که اندروید ۱۵ دریافت می‌کنند

گوگل اندروید های جدید را در ابتدا برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌کند. احتمالا از پیکسل ۶ به بعد آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند. گوشی پیکسل ۹ هم جدیدترین گوشی گوگل خواهد بود که با اندروید ۱۵ راهی بازار می‌شود.

اندروید 15 برای سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۵

حالا خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که اندروید 15 برای سامسونگ کی منتشر می‌شود و چه گوشی‌هایی شامل این آپدیت می‌شوند. در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم در باره لیست گوشی های سامسونگ که اندروید ۱۵ دریافت می‌کنند، صحبت کنیم؛ اما می‌توان این لیست را پیش بینی کرد.

و بسیاری دیگر از گوشی‌های سامسونگ

با این حال انتظار می‌رود که اندروید ۱۵ برای گلکسی نوت ۲۰ و سری گلکسی S20 منتشر نشود.

 

 

اندروید 15 برای شیائومی

شیائومی هم از جمله شرکت‌هایی خواهد بود که اندروید ۱۵ را برای گوشی‌های خودش راهی بازار می‌کند. در حالی که هنوز مشخص نیست اندروید ۱۵ برای شیائومی شامل چه گوشی‌هایی می‌شود، می‌توان این گوشی‌ها را پیش بینی کرد.

اندروید ۱۵ برای پوکو

اندروید ۱۵ برای ردمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =