تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
بهترین ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان

بهترین ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان

اگر بودجه خیلی زیادی برای خرید ساعت هوشمند ندارید، ما سعی کردیم که ساعت‌های هوشمند ارزان قیمتی را به شما معرفی کنیم که بتوانند به نیازهای شما پاسخ دهند. در ادامه با مدل‌های مختلفی از ساعت هوشمند تا 500 را به شما معرفی می‌کنیم. شاید گزینه مورد نظر شما در این لیست قرار داشته باشد. برای خرید عمده ساعت هوشمند می توانید از فروشگاه کسری پلاس دیدن کنید.

ساعت هوشمند T500

ساعت هوشمند T500

اولین گزینه‌ای که پیش روی خودتان خواهید دید ساعت هوشمند T500 است. ساعت هوشمندی که در حال حاضر به عنوان ارزان ترین ساعت هوشمند بازار شناخته می‌شود. این ساعت هوشمند در رنگ های مختلفی راهی بازار شده و به همین دلیل می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. ساعت هوشمند T500 ظاهری شبیه به اپل واچ دارد، اما خب با توجه به قیمتی که دارد، قطعا امکانات اپل واچ را به شما ارائه نمی‌کند. ساعت هوشمند تی ۵۰۰ برای آقایان و خانم‌ها مناسب است. با ساعتی سروکار دارید که ۱۹۰ گرم وزن دارد و بدنه‌ای فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت بندی سیلیکونی دارد و صفحه نمایش لمسی دارد. البته که این محصول با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار خواهد بود. برخورداری از امکان مکالمه، قابلیت دریافت پیام، قابلیت شماره‌گیری، بند قابل تعویض، کنترل موزیک ، کنترل دوربین عکاسی،  سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون، سنجش میزان اکسیژن خون، قابلیت پایش وضعیت خواب، گام شمار از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند بسیار ارزان قیمت است.

 

 

ساعت هوشمند T500 Ultra

ساعت هوشمند T500 Ultra

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند تا 400 هزار تومان هستید، می‌توانید T500 Ultra را زیر نظر داشته باشید. ویژگی اصلی این ساعت این است که ظاهری شبیه به اپل واچ اولترا دارد. درواقع اگر به دنبال ساعتی هستید که تنها ظاهر اپل واچ اولترا داشته باشد و قیمت بالایی هم نداشته باشد، این محصول انتخاب مناسبی خواهد بود. از بند پلی کربنات برای این محصول استفاده شده و خودش ساعت هم بدنه‌ای آلومینیومی دارد. برخورداری از صفحه نمایش رنگی و برخورداری از حسگرهایی مانند کنترل سطح اکسیژن خون، گام شمار و حسگر ضربان قلب هم از دیگر ویزگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

 

خواندن پیام های حذف شده واتساپ:

پیام های حذف شده واتساپ را چگونه برگردانیم

 

ساعت هوشمند Y68 Ultra Oran

ساعت هوشمند Y68 Ultra Oran

در میان ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان می‌توانید به ساعت Y68 Ultra Oran هم فکر کنید. محصولی که ظاهری شبیه به اپل واچ دارد. بدنی سیلیکونی برای این محصول در نظر گرفته شده و در رنگ‌های مختلفی هم راهی بازار شده است. برخورداری از صفحه نمایش لمسی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول ارزان قیمت به حساب می‌آید. سازنده این ساعت ذکر کرده که این محصول ضد آب است، اما این قابلیت را تایید نمی‌کنیم. خیلی بعید است که ساعتی با این قیمت واقعا ضد آب باشد. این محصول از حسگرهای سلامتی رایج هم برخوردار است.

 

 

ساعت هوشمند T800 Ultra

ساعت هوشمند T800 Ultra

گزینه‌ای دیگر از در میان ساعت هوشمند تا 400 هزار تومان پیش روی خود خواهید داشت، ساعت هوشمند T800 Ultra است. محصولی که ظاهری شبیه به اپل واچ اولترا دارد. این ساعت بدنه‌ای آلومینیومی با بند سیلیکونی دارد و از صفحه نمایش لمسی تمام رنگی استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند مانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار از حسگرهای سلامتی متعدد استفاده می‌کند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این محصول از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و امکان مکالمه هم دارد.

 

علت باز نشدن برنامه های گوشی:

رفع مشکل باز نشدن برنامه ها در شیائومی

 

ساعت هوشمند D18s

ساعت هوشمند D18s

در بازه قیمتی ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان مدل‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. مدلی دیگر که احتمالا نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند، ساعت هوشمند D18s است. این محصول هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است. رنگ‌های مختلفی دارد که می‌تواند نظر بانوان را به شکل خاص به خودش جلب کند. این ساعت هوشمند وزن بسیار کمی دارد و از صفحه نمایش رنگی نسبا با کیفیتی هم بهره می‌برد. این ساعت هوشمند با گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد. همچنین ادعا شده که این محصول از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد وخاک مقاوم باشد. البته که ما این استاندارد را تست نکردیم و تایید نمی‌کنیم که واقعا عملکرد مناسبی داشته باشد.

ساعت هوشمند T200 Plus Series 7

ساعت هوشمند T200 Plus Series 7

این محصول را هم در لیست ساعت هوشمند تا ۵۰۰ هزار تومان قرار دادیم. ساعت هوشمندی که وزن بسیار کمی دارد و برای بانوان و آقایان مناسب است.  این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و از حسگرهای سلامتی مختلفی برخوردار است.

 

در اروپا مشخص شد:

قیمت S24 سامسونگ چقدر است

 

ساعت هوشمند T55 ProMAX

ساعت هوشمند T55 ProMAX

در میان ساعت هوشمند تا ۵۰۰ تومان با محصولی به نام T55 ProMax هم روبه‌رو می‌شوید. محصولی که باز هم شبیه به اپل واچ طراحی شده است. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند این است که GPS دارد و با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار است. یک باتری ۳۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد که تا چندین روز ساعت را روشن نگه می‌دارد.

ساعت هوشمند کینگ ویر KW35

ساعت هوشمند تا ۵۰۰ هزار تومان

اگر به دنبال ساعت هوشمند تا 600 هزار تومان می‌گردید، می‌توانید ساعت هوشمند کینگ ویر KW35 را خریداری کنید. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش گردی که دارد متامیزتر از سایر ساعت‌های موجود در بازار در این بازه قیمتی به نظر می‌رسد. این ساعت هوشمند فریمی آلومینیومی دارد و از بندهای سیلیکونی بهره می‌برد. این ساعت هوشمند از GPS بهره می‌برد و با گوشی های اندروید و iOS سازگار است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن خون، گام شمار و دیگر حسگرهای سلامتی اشاره کرد.  پشتیبانی از زبان فارسی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =