تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ساعت Haylou Watch R8 معرفی شد

ساعت Haylou Watch R8 معرفی شد

شرکت چینی هایلو از ساعت هوشمند جدیدی به نام هایلو واچ آر 8 را معرفی کرد. ساعت هوشمند Haylou Watch R8 از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. همکاران گرامی از عمده فروشی ساعت هوشمند کسری پارس دیدن کنید.

مشخصات ساعت هوشمندی هایلو واچ R8

ساعت هوشمند هایلو واچ R8 طراحی کلاسیکی دارد. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش ۱٫۴۳ اینچی دایره‌ای بهره می‌برد. صفحه نمایش AMOLED که حاشیه فلزی دارد. وضوح تصویر صفحه نمایش هایلو واچ آر ۸ به ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می‌رسد و تراکم پیکسلی ۳۷۶ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی صفحه نمایش ۶۰ هرتز است و ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند هایلو واچ R8 از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این ساعت هوشمند از بندهای ۲۲ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و وزن آن هم تنها ۸۵ گرم است.

 

با بودجه ۵۰۰ هزار تومان ساعت هوشمند چی بخریم؟

بهترین ساعت هوشمند تا 500 هزار تومان

 

ساعت هوشمند جدید هایلو از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از حسگرهای مختلفی که روی این ساعت قرار گرفته می‌توانیم به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر پایش کیفیت خواب، حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون، حسگر تشخیص سطح استرس اشاره کرد.

ساعت هوشمند هایلو واچ آر ۸ به گوشی‌هایی با اندروید ۶ به بالا و iOS 9 به بالا با بلوتوث ۵٫۳ متصل می‌شود. این ساعت هوشمند باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با هر بار شارژ کامل تا ۷ روز کار می‌کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این محصول از تماس تلفنی در زمانی که به گوشی متصل باشد هم پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =