تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
دانلود فیلم از اینستاگرام ؛ ۲ روش ساده در سال ۲۰۲۴

دانلود فیلم از اینستاگرام ؛ ۲ روش ساده در سال ۲۰۲۴

در ظاهر دانلود فیلم از اینستاگرام ممکن نیست. پس چگونه از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم؟ اصلا روند سخت و پیچیده‌ای را پیش روی خود ندارید. در این مطلب به شما طریقه دانلود ویدیو از اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که حساب کاربری‌ای که می‌خواهید ویدیوهای آن را دانلود کنید، باید به صورت عمومی باشد. این روش‌ها روی حساب‌هایی که در حالت پرایویت قرار دارند، کار نمی‌کند. در واقع اصلا نمی‌شود ویدیوهای پرایوت را دانلود کرد.

 

برای مشاهده قیمت عمده گوشی به وب سایت کسری پلاس سر بزنید.

 

چطور از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم

در ادامه می‌خواهیم به شما ۳ روش بسیار ساده آموزش دهیم که به واسطه آن‌ها می‌توانید خیلی راحت از اینستا فیلم دانلود کنید.

یکی از روش‌های آموزش دانلود از اینستاگرام استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانند ویدیوهای اینستاگرام را برای شما دانلود کنند. پس اگر برای شما این سوال پیش آمده که چطور از اینستا فیلم دانلود کنیم می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

استفاده از اپلیکیشن برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام

استفاده از اپلیکیشن VideoHunter یکی از روش‌هایی است که با آن می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید. این اپلیکیشن برای کامپیوترهای ویندوز و مک منتشر شده است.

چگونه از اینستاگرام فیلم دانلود کنیم؟

آدرس اینستاگرام را چگونه بنویسیم؟

آدرس اینستاگرام چیست

چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم ؟ از سایت‌های دانلود ویدیو استفاده کنید

حالا می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم آن هم با استفاده از چند وب سایت مختلف. خوبی این روش این است که برای هر سیستمی می‌توانید از این وب‌سایت‌ها استفاده کنید. چه گوشی اندرویدی داشته باشید و چه گوشی آیفون یا چه ویندوز و چه مک به راحتی می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید.

می‌توانید وارد سایت https://inflact.com شوید. قسمت ویدیو را انتخاب کنید و لینک ویدیوی اینستاگرام خودتان را داخل این قسمت قرار دهید. سپس گزینه دانلود ویدیو را بزنید و پس از چند ثانیه ویدیو مورد نظر شما دانلود می‌شود.

سایت‌های دیگری از جمله https://downloadgram.org هم دقیقا همین‌کار را انجام می‌دهند. با این سایت هم به راحتی می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید.

 

چگونه پیج اینستاگرام خود را در گوگل ثبت کنیم؟

آموزش تصویری ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 13 =