تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
آدرس اینستاگرام را چگونه بنویسیم؟

آدرس اینستاگرام را چگونه بنویسیم؟

شکل و شمایل کسب و کارها با فراگیری فضای مجازی کاملا متفاوت شده و حالا اینستاگرام نقشی اساسی را در بازاریابی و رونق کسب و کار شما ایفا می‌کند. به‌همین جهت هم در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت را به شما آموزش دهیم.

 

کسری پارس دارای بزرگترین بانک قطعات گوشی موبایل، تعمیر گوشی موبایل شما را با بهترین قطعات اصلی انجام می دهد.

 

آیدی اینستاگرام چیست؟

شما هنگام ایجاد کردن هر پیج اینستاگرام باید یک نام کاربردی یا ID منحصر به فرد برای آن پیج در نظر بگیرید. این نام کاربری نمی‌تواند برای دو پیج یا دو فرد یکسان باشد و باید حتما چیزی وارد کنید که در دیتابیس اینستاگرام وجود نداشته باشد.

صفحه اینستاگرام کسری پارس

در نظر داشته باشید که می‌توانید نام یک اکانت را مشابه با پیج‌های دیگر در نظر بگیرید ولی نام کاربری یا همان آیدی باید حتما یکتا باشد. برای مشاهده نام کاربری پیج اینستاگرام خود باید به صفحه پیج خود بروید و مانند تصویر آیدی بالای صفحه را مشاهده کنید.

آدرس اینستاگرام چیست؟

خود سایت اینستاگرام با آدرس مشهور www.instagram.com شناخته می‌شود. در واقع زمانی که شما وارد برنامه اینستاگرام به روی گوشی خود می‌شوید در حال باز کردن این صفحه هستید. در واقع تمامی لینک‌های اینستاگرام عبارت بالا را شامل می‌شوند و در ادامه نیز نام کاربردی مشخصی خواهند داشت.

flipside چیست؟

کلوز فرند اینستاگرام با نام جدید

آدرس اینستاگرام را چگونه بنویسیم؟

اگر برای شما سوال است که آدرس اینستاگرام خودم را چگونه بنویسم یا به‌دست بیاورم حتما تا آخر این بخش همراه ما باشید. به‌طور کلی به چند راه افراد می‌توانند به پیج شما دسترسی پیدا کنند که در ادامه به تمامی این روش‌ها اشاره خواهیم کرد.

لینک اینستاگرام من کجاست؟

اگر از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده می‌کنید تنها کافیست به صفحه پیج شخصی خود وارد شوید و لینک بالای مرورگر را کپی کنید. در واقع باید به بخشی بروید که پست‌های شما در آن قرار دارد و لینک بالای صفحه را به‌راحتی کپی کنید.

لینک اینستاگرام من کجاست؟

 

همچنین شما به راحتی می‌توانید آدرس اینستاگرام خود را تولید کنید. برای این کار تنها کافیست طی فرمت www.instagram.com/ + username عمل کنید و نام کاربری خود را به‌جای Username قرار دهید. برای نمونه لینک اینستاگرم کسری پارس به راحتی به‌دست می‌آید و با همین فرمول معادل www.instagram.com/kasraparsir می‌شود.

چگونه لینک پیج اینستاگرام خود را کپی کنیم؟

به غیر از این که شما می‌توانید آیدی خود را پس از آدرس اینستاگرام قرار دهید و به لینک پیج خود برسید، راه دیگری نیز برای پاسخ به سوال ” چگونه لینک اینستاگرام را به اشتراک بگذاریم’’ وجود دارد. برای این کار کافیست وارد پیج خود در اینستاگرام شوید و به روی گزینه share profile کلیک کنید.

با زدن گزینه share profile صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه یک QR code مشاهده می‌کنید که با اسکن آن پیج شما نمایش داده می‌شود. در واقع برای راحتی کار مشتریان می‌توانید به‌روی کارت ویزیت خود که در ادامه توضیح می‌دهیم همین QR code را قرار دهید تا به راحتی با اسکن پیج شما نمایش داده شود.

دکمه اشتراک گذاری پروفایل اینستاگرام

گزینه Copy link باعث می‌شود که لینک پیج شما کپی شود و بتوانند آن را هرجای دیگری paste کنید. پس اگر برای شما سوال است که نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در پیامک چگونه انجام می‌شود، می‌توانید همین شیوه را پیش بگیرید. گزینه سمت چپ نیز share profile نام دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم صفحه خود را در برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم؟

مخفی شدن در سرچ اینستاگرام

نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت

اگر قرار است به روی کارت ویزیت خود آدرس پیج اینستاگرام را قرار دهید پیشنهاد می‌کنیم از نام کاربری تنها استفاده کنید. به‌نوعی استفاده از لینک مستقیم پیج شما زمانی کاربرد دارد که کاربر بتواند به صورت مستقیم به‌روی آن کلیک کند و وارد پیج بشود. اما زمانی که قرار است این لینک به‌ صورت متن به‌روی کارت ویزیت قرار بگیرد خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهد و بهتر است که تنها آیدی پیج به روی کارت ویزیت قرار بگیرد.

نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت

برای مثال اگر قرار باشد اینستاگرام کسری پارس را به روی کارت ویزیت قرار دهیم تنها به نوشتن Kasraparsir که دقیقا آیدی پیج اینستاگرام ما است بسنده می‌کنیم. در صورت قرار دادن ID کاربر باید وارد اینستاگرام شود و در قسمت جستجو آیدی را وارد کند تا پیج مورد نظر نمایان شود.

جمع بندی

در این مطلب به شما آموزش دادیم که آیدی اینستاگرام چیست و شما چگونه می‌توانید پیج خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در طول متن حتی اشاره کردیم که کسب و کارها چگونه می‌توانند به‌راحتی کد QR پیج خود را به اشتراک بگذارند.

سوالات متداول

چگونه آدرس پیج اینستاگرام را به اشتراک بگذاریم؟ برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در بالا تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

کد QR اینستاگرام خود را چگونه به دست بیاوریم؟ تنها کافیست به پروفایل خود بروید و به روی share profile کلیک کنید. در ادامه QR کد پیجیتان به شما نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =