تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
ناتینگ فون 2a ؛ گوشی میان‌رده ناتینگ معرفی شد

ناتینگ فون 2a ؛ گوشی میان‌رده ناتینگ معرفی شد

در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ شرکت ناتینگ سومین گوشی خودش را با نام ناتیگ فون 2a معرفی کرد. در ادامه به معرفی این گوشی می پردازیم.

مشخصات نهایی ناتینگ فون 2a

اپدیت ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

گوشی ناتینگ فون 2a محصولی جمع و جور و کامپکت به حساب می‌آید. ماژول دوربین پشت به صورت افقی طراحی شده و دو دوربین پشت در کنار هم قرار گرفته‌اند. در پشت گوشی سه Glyph LED در نظر گرفته شده که المان اصلی گوشی‌های ناتیگ فون به شمار می‌روند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از گواهی IP54 بهره می‌برد.

روی گوشی Nothing Phone 2a از یک صفحه نمایش OLED در اندازه ۶٫۷ اینچ استفاده شده است. صفحه نمایشی که وضوح تصویر Full HD دارد و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی هم ۱۳۰۰ نیت خواهد بود. این صفحه نمایش از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. روی صفحه نمایش ناچ حفره‌ای هم دیده می‌شود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خودش قرار داده است. حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

گوشی ناتیگ فون 2a به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید قرار گرفته شده است. از مکاناتی که دوربین‌های این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهند می‌توانیم به UltraXDR، Motion Capture، Night Mode، Action Mode و Portraited Optimizer اشاره کرد.

ناتینگ فون 2a به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو مجهز شده است. این گوشی را می‌توان در مدلی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خریداری کرد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود. بد نیست بگوییم که ناتیگفون 2a از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید به رابط کاربری Nothing OS 2.5 مجهز شده و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود. گفته شده این گوشی سه نسخه جدید اندروید دریافت می‌کند.

قیمت ناتینگ فون 2a

گوشی ناتینگ فون 2a در مدل‌های مختلفی راهی بازار می‌شود که در میزان رم و حافظه داخلی با هم تفاوت دارند. در نتیجه قیمت‌ آن‌ها هم متفاوت است.

۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۲۹ یورو

۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۷۹ یورو

 

 

آپدیت ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

امروز تصاویر جدیدی از گوشی ناتینگ فون 2a منتشر شده است. تصاویری که نشان می‌دهند این گوشی ظاهر جذابی دارد.

آپدیت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز مشخص شد که رندر منتشر شده از گوشی ناتیفگون 2a فیک بوده است.

اپدیت ۱۶ بهمن ماه

امروز تصاویری از مدل نهایی گوشی ناتینگ فون 2a منتشر شد. تصاویری که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

اپدیت ۱۴ بهمن ماه

مدیر مارکتینگ مجموعه ناتینگ امروز اعلام کرد که تمرکز گوشی ناتیفنگ فون 2a روی عملکرد، دوربین و نرم‌افزار خواهد بود. این گوشی در مقایسه با ناتینفگون ۱ با بهبود‌های چشمگیری همراه خواهد بود.

مشخصات ناتینگ فون 2a

آپدیت ۸ بهمن ماه

گوشی ناتینگ فون 2a با شماره مدل AIN142 شناخته می‌شود. شایعات می‌گویند که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED استفاده می‌کند. وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی Full HD+ خواهد بود و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

روی صفحه نمایش دوربین سلفی داخل یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. همچنین مشخص شده که در پشت این گوشی همچنان از LEDهای Glyph Interface استفاده شده است.

گوشی ناتیگ فون 2a از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ سامسونگ مدل S5KGN9 استفاده می‌کند. دوربین اولتراواید این گوشی هم از حسگر S5KJN1 استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده می‌کند.

تراشه Nothing Phone 2a مشخص شد

آپدیت ۲۷ آذر ماه

اطلاعات جدید می‌گویند که گوشی ناتیگ فون 2a با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ راهی بازار می‌شود.

عکس ناتینگ فون 2a

آپدیت ۲۷ آذر ماه

امروز تصاویری از مدل آزمایشی گوشی ناتیک فون 2a منتشر شد. تصاویری که نشان می‌دهند این گوشی در مقایسه با ناتیگ فون 2 با ظاهر متفاوتی راهی بازار می‌شود.

 

ناتیگ فون 2a به زودی معرفی می‌شود

ناتیگ فون 2a

حساب کاربری شبکه ناتینگ در شبکه اجتماعی ایکس به این موضوع اشاره کرد که در طول هفته آینده چیز جدیدی برای نمایش خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این پست در شبکه اجتماعی ایکس مربوط به خبر معرفی گوشی ناتینگ فون 2a باشد.

شایعات می‌گویند که گوشی ناتیگ فون 2a با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

آپدیت ۲۷ آذر ماه

گزارش‌های جدید می‌گویند که این گوشی در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود.

ناتینگ فون 2a در سازمان استاندارد هند

به نظر می‌رسد که باید منتظر گوشی ناتینگ فون 2a باشیم. گوشی هوشمندی که به تازگی در سازمان استاندارد کشور هند هم دیده شده و استانداردهای لازم را دریافت کرده است. این گوشی شماره مدل A142 شناخته می‌شود.

 

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

برای خرید عمده گوشی موبایل به کسری پارس مراجعه کنید.

 

چگونه از رستریکت اینستاگرام خارج شویم؟

We restrict certain activity to protect our community این چیه

 

  1. فواد اربابی هنگامی گفت:

    گوشی خوبیه احتمالا باید بگیرمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =