تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی‌ پوکو X6 و X6 Pro معرفی شدند

گوشی‌ پوکو X6 و X6 Pro معرفی شدند

شرکت پوکو از دو گوشی جدید به نام‌های پوکو X6 و پوکو X6 Pro را معرفی کرد. از نظر مشخصات گوشی پوکو X6 دقیقا همانند گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو خواهد بود، اما از دوربین اصلی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 7s نسل ۲ مجهز شده است.

مشخصات گوشی پوکو X6 و پوکو X6 Pro

گوشی پوکو X6 Pro هم مدل ریبرند شده‌ گوشی Redmi K70E به شمار می‌رود. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند.

هر دو گوشی پوکو X6 و  پوکو X6 پرو از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED استفاده می‌کنند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن به ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل می‌رسد. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و تا ۱۸۰۰ نیت روشنایی هم تولید می‌کند. روی این صفحه نمایش دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسل قرار گرفته که داخل یک ناچ حفره‌ای دیده می‌شود. حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش دیده می‌شود.

گوشی پوکو X6 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر بهره می‌برد که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند.

گوشی پوکو X6 پرو به سیتسم عامل هایپر او اس مجهز شده و از اندروید ۱۴ بهره می‌برد. شرکت پوکو اعلام کرده که این گوشی‌ها تا سه سال آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت می‌کنند.

گوشی پوکو X6 Pro از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژر ۶۷ وات برخوردار است. گوشی پوکو X6‌هم با باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود و از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند.

گوشی پوکو X6 در رنگ‌های مشکی و سفید راهی بازار می‌شود و گوشی پوکو X6 Pro هم در رنگ‌های مشکی و خاکستری و زرد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

قیمت گوشی پوکو X6 و قیمت گوشی پوکو X6 Pro

گوشی پوکو X6 در مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد. مدل دیگر که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۳۱۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی پوکو X6 Pro  با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۹۹ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۳۶۹ دلار قمیت دارد.

RAM/storage Poco X6 Poco X6 Pro
8/256GB INR 21,999 / $249 INR 26,999 / $299
12/256GB INR 23,999 / $269
12/512GB INR 24,999 / $319 INR 28,999 / $369

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =