تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت پریدن آنتن گوشی

علت پریدن آنتن گوشی

درست است که گوشی‌های هوشمند امروزه کارهای بسیار زیادی انجام می‌دهند اما هنوز هم شاید اصلی‌ترین کاربرد این محصولات را بتوانیم دریافت و برقراری تماس و پیامک در نظر بگیریم. گاهی به دلایل مختلف ممکن است آنتن گوشی با مشکل مواجه شود و به همین جهت در ادامه مطلب قصد داریم به علت پریدن آنتن گوشی سامسونگ و همچنین روش حل آن بپردازیم.

انواع خدمات تعمیر موبایل در کسری پارس با گارانتی معتبر

دلیل پریدن آنتن گوشی چیست؟

علت پریدن آنتن گوشی هواوی، سامسونگ یا حتی اپل و دیگر برندها یکسان است و می‌تواند یکی از موارد زیر باشد. در ادامه می خوانید پریدن آنتن گوشی رجیستری چه دلیلی می تواند داشته باشد:

دلیل پریدن آنتن گوشی چیست؟

بیشتر بخوانید:

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی

حل مشکل پریدن آنتن گوشی

در ادامه روش حل مشکل پریدن آنتن گوشی سامسونگ و دیگر برندها را توضیح می‌دهیم.

چک کنید مشکل از منطقه نباشد

ممکن است سیگنال‌های همراه اول یا ایرانسل در منطقه مورد نظر شما ضعیف باشند و این موضوع هیچ ارتباطی با گوشی ندارد. برای اطمینان از این نکته حتما چک کنید که دیگر افراد حاضر در آن منطقه نیز مشکل مشابهی دارند یا خیر.

 

 

گوشی را ری‌استارت کنید

اولین کاری که بهتر است در صورت مشکل پریدن آنتن گوشی هواوی و سایر برندها انجام دهید، خاموش/روشن کردن گوشی است. این کار باعث می‌شود بخش نرم افزاری گوشی از نو راه اندازی شود و در صورت وجود باگ این مشکل از بین برود.

گوشی را به روی حالت پرواز قرار دهید

گوشی را به روی حالت پرواز قرار دهید

گوشی را به روی حالت پرواز قرار دهید و حداقل 30 ثانیه تا 1 دقیقه صبر کنید. پس از 1 دقیقه حالت پرواز را خاموش کنید و چک کنید که مشکل حل شده یا خیر.

بیشتر بخوانید:

علت نخواندن سیم کارت در گوشی

 

تنظیمات اینترنت را ریست کنید

علت پریدن آنتن گوشی آیفون یا اندروید ممکن است مشکل در تنظیمات اینترنت و سیگنال‌های خط باشد. به همین جهت طبق مراحل گفته شده این تنظیمات را در اندروید یا IOS ریست کنید.

اندروید

به طور کلی برای این کار باید به قسمت Reset گوشی خود بروید و Reset Network را بزنید ولی در ادامه در دو برند پرطرفدار سامسونگ و شیائومی مراحل را توضیح می‌دهیم.

اگر گوشی شیائومی دارید:

بیشتر بخوانید

مشکلات رایج گوشی شیائومی

 

اگر گوشی سامسونگ دارید:

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در کسری پارس

ایفون

اگر ایفون دارید:

بیشتر بخوانید:

مشکلات رایج گوشی آیفون

 

شبکه گوشی را به روی 2G قرار دهید

اگر پوشش شبکه در منطقه‌ای ضعیف باشد طبیعتا سیگنال‌های 4G یا 3G به دشواری دریافت خواهند شد و گوشی مجبور می‌شود دائما به دنبال این سیگنال‌ها باشد. عموما در چنین مناطقی شبکه 2G در دسترس است و سیگنال‌های بسیار قوی‌تری هم دارد. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که در گوشی اندرویدی یا ایفون خود چگونه این کار را انجام دهید.

شبکه گوشی را به روی 2G قرار دهید

اندروید

اگر گوشی سامسونگ دارید:

اگر گوشی شیائومی دارید:

 

ال سی دی گوشی من سوخته یا نه؟
علایم خراب شدن ال سی دی موبایل

 

ایفون

اگر ایفون دارید:

انواع خدمات تعمیر گوشی اپل در کسری پارس

 

با اپراتور خود تماس بگیرید

با اپراتور خود تماس بگیرید؛ چرا که علت پریدن آنتن گوشی ساده ممکن است از سمت اپراتور باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در صورت قدیمی بودن سیم کارت خود حتما آن را تعویض کنید تا آنتن دهی بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

اموزش فلش كردن گوشي سامسونگ

جمع بندی

در این مطلب به شما توضیح دادیم که مشکل پریدن آنتن گوشی را چگونه می‌توانید حل کنید. روش‌های بالا به احتمال زیاد مشکل شما را حل می‌کند.

سوالات متداول

چرا آنتن گوشی قطع و وصل می‌شود؟ این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از پوشش غیر مناسب منطقه گرفته تا قدیمی بودن سیم کارت و مشکل در تنظیمات گوشی.

مشکل آنتن دهی ضعیف را چگونه حل کنیم؟ در متن بالا تمامی روش‌ها را به طور کامل و با جزئیات توضیح داده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =