تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی A55 سامسونگ؛ قیمت و مشخصات

گوشی A55 سامسونگ؛ قیمت و مشخصات

گوشی گلکسی A55 رسما معرفی شد. در ادامه به معرفی کامل این گوشی میپردازیم.

آپدیت ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

سامسونگ بالاخره گوشی A55 را معرفی کرد. گوشی میان‌رده‌ای که قطعا با استقبال کاربران مواجه می‌شود.

گوشی A55 سامسونگ از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل که از نوع Super AMOLED است. نرخ نوسازی صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. موضوع جالب اینجاست که در ساخت بدنه گوشی A55 از فلز استفاده شده است.

گوشی A55 سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ راهی بازار می‌شود. تراشه‌ای که از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 استفاده می‌کند که با استفاده از معماری AMD RDNA2 توسعه پیدا کرده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

گلکسی A55 سامسونگ از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی هم دارد که از OIS استفاده می‌کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با فوکوس خودکار و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های A55 سامسونگ می‌توانید به برخورداری از سامسونگ Knox Vault اشاره کنیم. یک ویژگی امنیتی سخت افزاری که روی حافظه گوشی قرار می‌گیرد.

به گفته سامسونگ گوشی A55 تا چهار سال آپدیت های جدید اندروید را دریافت می‌کند و تا ۵ سال هم به روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت A55 سامسونگ

آپدیت ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

امروز تصاویر جدیدتری از گوشی A55 منتشر شد. این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید قرار گرفته است. این گوشی از دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی A55 باتری ۵۰۰۰ میلی امپر ساعتی دارد و از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

آپدیت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز تصویر جدیدی از گوشی A55 منتشر شد. تصویری که به خوبی ظاهر این محصول را نشان می‌دهد.

عکس A55 سامسونگ

 

 

ظرفیت باتری A55

آپدیت ۲۴ دی ماه

اطلاعات جدیدی که از A55 منتشر شده، نشان می‌دهند که این گوشی از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی‌ در مدل‌هایی با شماره‌های SM-A556B/DS، SM-A556E/DS، SM-A556E و SM-A5560 راهی بازار می‌شود.

گوشی A55 با تراشه اگزینوس در کیگ‌بنچ دیده شد

گوشی A55 سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. این گوشی در تست گیک بنچ امتیاز ۱۱۸۰ در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۳۵۳۶ را در حالت چند هسته‌ای کسب کرد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی A54 در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۰۸ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۲۷۹۷ را کسب کرده بود.

تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که حداکثر فرکانس آن به ۲٫۷۵ گیگاهرتز می‌رسد. گفته شده این تراشه از پردازنده گرافیکی‌ای استفاده می‌کند که با توجه به معماری AMD RDNA2 توسعه پیدا کرده است. این تراشه گرافیکی Xclipse 530 استفاده می‌کند. چنانچه در انتظار خرید یک گوشی میانرده در سال 2024 هستید از مطلب بهترین گوشی های ۲۰۲۴ کسری پارس دیدن کنید. کسری پارس در نظر دارد، با واردات این مدل های موبایل، فرصت خرید بهترین ها را برای شما فراهم کند.

عکس A55 سامسونگ

امروز عکس جدیدی از A55 منتشر شد. تصاویری که این گوشی را از زاویه‌های جدید نشان می‌دهد.

زمان عرضه سامسونگ a55

براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۴ از گوشی‌هایی مانند A35 سامسونگ و A15  سامسونگ و A25 رونمایی می‌کند.

عکس گوشی سامسونگ a55

عکس گوشی سامسونگ a55

امروز اولین عکس گوشی سامسونگ a55 منتشر شد. این تصویر مربوط به رندرهای گوشی A55 سامسونگ می‌شود. عکس گوشی سامسونگ a55 به خوبی ظاهر این گوشی را نشان می‌دهد. با توجه به عکس گوشی سامسونگ a55 می‌توانیم بگویی که این گوشی ظاهری جعبه‌ مانند دارد. البته که لبه‌های گرد برای آن در نظر گرفته شده است.  روی لبه سمت راست گوشی هم دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ پاور قرار گرفته است. به احتمال زیاد گوشی های A15 و A35 هم همین ظاهر را خواهند داشت.

عکس گوشی سامسونگ a55 که صفحه نمایش و قاب پشتی را نشان می‌دهد

روی لبه پایین گوشی A55 سامسونگ پورت USB-C و اسپیکر و درگاه سیم‌کارت را مشاهده می‌کنید. این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد. روی گوشی صفحه نمایشی را مشاهده می‌کنیم که دوربین سلفی داخل یک ناچ قطره‌ای روی آن قرار گرفته است.

مشخصات گوشی سامسونگ a55

ظاهر گوشی A55 سامسونگ

گوشی A55 سامسونگ به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی مجهز شده که حاشیه‌های کمی دارد. این گوشی در ابعاد ۱۶۱٫۱ در ۷۷٫۳ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد داشت.

شایعات می‌گویند که گوشی A55 سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز شده که از پردازنده گرافیکی AMD استفاده می‌کند. سازمان 3C هم تایید کرده که گوشی A55 با از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی a55

در حال حاضر قیمت گوشی سامسونگ a55 به صورت رسمی اعلام نشده است. اما قیمت این گوشی تفاوت زیادی با قیمت گوشی A54 در زمان عرضه نخواهد داشت.
برای خرید عمده گوشی سامسونگ به کسری پارس مراجعه کنید.

 

We restrict certain activity Instagram یعنی چی؟

علت رستریکت شدن در اینستا

 

  1. بهرام گفت:

    سپاس از اطلاع رسانی شما،امیدوارم درزمان عرضه به بازار قیمت ها عادلانه باشه تا خریداران بتوانند راحتتربتوانند این نوع رده گوشی راانتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =