تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
گوشی M15 سامسونگ؛ محصولی با باتری فوق‌العاده

گوشی M15 سامسونگ؛ محصولی با باتری فوق‌العاده

سامسونگ رسما گوشی M15 را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که باتری فوق العاده‌ای دارد و تا ۴ سال آپدیت‌های جدید اندروید را دریافت می‌کند. خرید عمده گوشی سامسونگ را می توانید از سایت ما دنبال کنید.

مشخصات گوشی M15 سامسونگ

آپدیت ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

امروز گوشی M15 سامسونگ معرفی شد. گوشی M15 از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش به ۹۰ هرتز می‌رسد و تا ۸۰۰ نیت هم روشنایی تولید می‌کند.

گوشی M15 سامسونگ از نظر طراحی شبیه به مدل قبلی می‌ماند. سه دوربین پشت برای در نظر گرفته شده که به صورت حلقه‌ای زیر هم قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، دوربین اولتراواید از حسگر ۵ مگاپیکسلی برخوردار است و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی M15 در سه رنگ آبی و مشکی و خاکستری راهی بازار می‌شود.

 

 

سامسونگ روی M15 از تراشه دیمنسیتی 6100+ استفاده کرده است. تراشه‌ای که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز را در خود قرار داده است.

گوشی M15 سامسونگ با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته که می‌توان میزان حافظه داخلی این گوشی را تا ۱ ترابایت با استفاده از کارت حافظه ارتقا داد.

از ویژگی‌های جذاب گوشی گلکسی M15 سامسونگ می‌توان به عرضه با اندروید ۱۴ اشاره کرد. این گوشی تا چهار نسل از اندروید جدید را دریافت می‌کند و ۵ سال هم آپدیت امنیتی خواهد داشت.

M15 سامسونگ باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت هم با دکمه پاور ترکیب شده و روی لبه قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک گوشی میانرده در سال جدید هستید، بهترین گوشی ۲۰۲۴ را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =