تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
شیائومی ۱۴ اولترا ؛ هیولای شیائومی

شیائومی ۱۴ اولترا ؛ هیولای شیائومی

شیائومی رسما گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را معرفی کرد.

آپدیت ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا ؛ مشخصات نهایی را مشاهده کنید

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به صفحه نمایش ۶٫۷۳ اینچی OLED‌ با وضوح تصویر 2K مجهز شده است. صفحه نمایشی که تا ۳۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و تراکم پیکسلی آن هم ۵۲۲ پیکسل در هر اینچ است. نرخ نوسازی صفحه نمایش بین ۱‍ تا ۱۲۰ هرتز قرار دارد و عمق رنگی ۱۲ بیتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از فریم فلزی استفاده می‌کند و ۲۲۴ گرم وزن و ۹٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد. صفحه نمایش این گوشی هم با یک لایه Dragon Crystal Glass محافظت می‌شود.

شیائومی 14 اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و در مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۴ و هایپر او اس راهی بازار می‌شود.

چهار دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی ۱ اینچی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و OIS که از ADL ultra-low reflection هم بهره می‌برد. این گوشی یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی  و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی به همراه OIS و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۴ اولترا می‌توانیم به ارتباط دو طرفه ماهواره‌ای اشاره کنیم. ارتباط ماهواره‌ای که پیام صوتی و متن را به صورت دو طرفه دریافت و ارسال می‌کند.

حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از صدای Hi-Res و اسپیکرهایی با پشتیبانی از دالبی اتموس بهره می‌برد. این گوشی از گواهی IP68 هم استفاده می‌کند.

شیائومی برای گوشی ۱۴ اولترا از باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی از شارژ سریع ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت شیائومی ۱۴ اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولتر در رنگ‌های مشکی و سفید راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با توجه به میزان رم و حافظه داخلی متفاوت است.

شیائومی ۱۴ اولترا با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۰۴ دلار

شیائومی ۱۴ اولترا با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۸۴ دلار

شیائومی ۱۴ اولترا با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۱۲۲۳ دلار

 

آپدیت ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

امروز تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی ۱۴ اولترا یک رنگ آبی هم خواهد داشت.

آپدیت ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز تصاویر رسمی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد. عکس شیائومی ۱۴ اولترا نشان می‌دهد که این محصول چه ویژگی‌های ظاهری دارد. این تصاویر نشان می‌دهند که دوربین پشت این گوشی در ماژول دایره‌ای بزرگی قرار گرفته است.  چهار دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده که توسط لایکا توسعه پیدا کرده‌اند.

آپدیت ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز اطلاعات کلیدی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد. این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۷۳ اینچی AMOLED از نوع LTPO استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS راهی بازار می‌شود. دوربین اصلی این گوشی ۱ اینچی خواهد بود و از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳٫۲ برابر، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری تله و دوربین سلفی  ۳۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

این گوشی از باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژر ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی از گواهی IP68 هم بهره می‌برد.

مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا در گیک‌بنچ دیده شد

آپدیت ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

امروز مشخصات گوشی شیائومی ۱۴ اولترا روی گیک‌بنچ منتشر شد و ما با سخت‌افزار این گوشی جدید اشنا شدیم.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با شماره مدل 24030PN60G شناخته می‌شود. حرف G‌ در نام این گوشی نشان از عرضه گلوبال آن می‌دهد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گوشی شائومی ۱۴ اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. این تراشه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد و از پردازنده گرافیکی Adreno 750 استفاده می‌کند.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته روی گیک‌بنچ این گوشی ۱۶ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۴ راهی بازار می‌شود.

این گوشی در تست تک هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۹۳۱۷ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۶۵۲۳ را کسب کرده است.

صفحه شده این گوشی از هر چهار سمت خمیده خواهد بود، حسگر تشخیص اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته و ارتباط ماهواره‌ای هم دارد. گفته شده این گوشی چهار دوربین پشت دارد.

 

شیائومی ۱۴ اولتر کی میاد؟

شایعات جدید می‌گویند که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در اوایل اسفند ماه در چین معرفی می‌شود.

مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا

برخی شایعات می‌گویند که شیائومی ۱۴ اولترا از دوربین‌های لایکا استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از دیافراگم متغیر استفاده می‌کند که بین f/1.64 و f/4.0 تغییر می‌کند. دوربین اصلی این گوشی احتمالا ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و اندازه آن یک انیچی است.  یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متری هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اولتراواید این گوشی هم ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین تلفه‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود.

باتری شیائومی ۱۴ اولترا

شایعات می‌گویند که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ سیمی ۹۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

آپدیت‌‌های قبلی

به زودی باید منتظر معرفی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا باشیم. با توجه به تصاویر منتشر شده، ماژول دوربین این گوشی شباهت زیادی به ماژول دوربین گوشی شیائومی ۱۳ اولترا دارد.

شایعات می‌گویند که دوربین اصلی شیائومی ۱۴ اولترا از دیافراگم f/1.6 استفاده می‌کند. دوربین تله‌فوتو پریسکوپ این گوشی هم دیافراگم f/2.5 دارد. گفته شده دوربین‌های این گوشی توسط لایکا توسعه پیدا کرده‌اند.

گزارش‌های قبلی می‌گویند که این گوشی از دوربین اصلی با حسگر Sony LYT-900 استفاده می‌کند که از دیافراگم متغیر بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =