تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
روش های افزایش عمر باتری اپل واچ

روش های افزایش عمر باتری اپل واچ

اگر اپل واچ دارید، حتما می‌دانید که باتری خیلی از نقاط قوت این محصول به شمار نمی‌رود. پش شاید میخواهید بدانید که چگونه عمر باتری اپل واچ را افزایش دهیم؟ در این مطلب به روش‌هایی برای بالا بردن عمر باتری اپل واچ اشاره می‌کنیم.

بالا بردن عمر باتری اپل واچ

برای بالا بردن عمر باتری اپل واچ می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، استفاده کنید.

از حالت LOW POWER MODE استفاده کنید

اولین روشی که می‌تواند باعث افزایش عمر باتری اپل واچ شود، فعال کردن حالت LOW POWER MODE است. با فعال کردن این گزینه می‌توانید عمر باتری اپل واچ را از ۱۸ ساعت تا ۲۶ ساعت افزایش دهید. البته با فعال کردن این ویژگی یکسری از ویژگی‌های اپل واچ دیگر کار نمی‌کند. این ویژگی‌ها شامل صفحه نمایش همیشه روشن، حسکر سنجش ضربان قلب، وای-فای یا دیتا و نمایش اعلان‌ها می‌شود. حالت LOW POWER MODE از WatchOS 9 به بعد روی اپل واچ ۴ به بعد فعال شد.

 

 

از حالت Low Power Mode  در زمان ورزش کردن

اگر برای شما مهم نیست که در زمان ورزش کردن ضربان قلب خودتان را زیر نظر داشته باشید، می‌توانید حالت LOW POWER MODE را در زمان ورزش کردن هم فعال کنید.

وارد Settings شوید. به قسمت Workouts بروید. حالا Enable Low Power Mode را فعال کنید.

optimized battery charging را فعال کنید

اپل واچ از optimized battery charging پشتیبانی می‌کند. این تنظیمات می‌تواند روی افزایش عمر باتر اپل واچ تاثیرگذار باشد. این ویژگی از WatchOS 7 به بعد به اپل واچ اضافه شده است. زمانی که optimized battery charging فعال باشد، باتری اپل واچ بین ۷۵ تا ۸۰ درصد دیگر شارژ نمی‌شود. این موضوع باعث می‌شود که باتری دمت زمان بیشتری دوام بیاورد و طول عمر بالاتری پیدا کند.

برای فعال کردن این ویژگی وارد Settings شوید. وارد Battery شوید. وارد Battery Health شوید. حالا Optimized Battery Charging را روشن کنید.

 

 

صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید

برخورداری از صفحه نمایش AMOLED‌ باعث شده که با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن روی اپل واچ روبه رو باشید. خاموش کردن این ویژگی می‌تواند عمر باتری اپل واچ را افزایش دهد. برای این کار وارد Settings شوید. وارد Display and Brightness شوید. حالا Always On را خاموش کنید.

حسگر سنجش ضربان قلب را خاموش کنید

فعال بودن حسگر سنجش ضربان قلب روی مصرف باتری تاثیرگذار است. اگر نمی‌خواهید همیشه این حسگر فعال باشد، بهتر است که آن را خاموش کنید. به قسمت Privacy بروید. گزینه Health را انتخاب کنید. حالا Heart Rate خاموش کنید.

 

حسگرهای پیشرفته سلامتی را خاموش کنید

اپل واچ از حسگرهای سلامتی متعددی برخوردار است. حسگرهای سنجش فشار خون، سنجش سطح اکسیژن خون از جمله این حسگرها هستند که باتری را زیاد مصرف می‌کنند. می‌توانید با مراجعه به Privacy و سپس Health حسگر Blood Oxygen را خاموش کنید.

میزان نمایش اعلان‌ها را کاهش دهید

آیا روی اپل واچ اعلان‌های مختلفی دریافت می‌کنید؟ نمایش این اعلان‌ها روی مصرف باتری تاثیر می‌گذارد. تا جایی که می‌شود اعلان‌های غیر ضروری را خاموش کنید.

سیری را خاموش کنید

اگر سیری در زمانی که صفحه نمایش روشن می‌شود، فعال باشد، همیشه به صدای شما گوشی می‌کند تا هر وقت گفتید Hey Siri بتواند به شما جواب دهد. این ویژگی باتری زیادی مصرف می‌کند.  به قیمت Settings بروید. منوی Siri را انتخاب کنید. حالا Listen for Siri را خاموش کنید.

صدا را قطع کنید

اگر دوست دارید که ساعت تنها ویبره بزند، بهتر است که صدای آن را قطع کنید. با قطع کردن صدا دیگر در زمان دریافت پیام و تماس و اعلان‌های مختلف ساعت تنها ویبره می‌خورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =