تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
علت تغییر رنگ صفحه گوشی چیست؟

علت تغییر رنگ صفحه گوشی چیست؟

از جمله مشکلاتی که گوشی هوشمند شما می‌تواند به آن دچار شود، تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی است. در این مطلب می‌خواهیم به دلیل تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی اشاره کنیم. عوض شدن رنگ صفحه نمایش موبایل اگر نرم افزاری باشد توسط خود شما قابل حل است.

علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ

یکی از دلایلی که باعث تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی سامسونگ می‌شود، به تنظیمات Eye Comfort Mode بستگی دارد. این تنظیمات با توجه به زمان بندی پیش فرض یا زمان بندی‌ای که خودتان در نظر گرفته‌اید، فعال می‌شود. این ویژگی علت تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ هم شمار می‌رود. در واقع در زمان‌هایی مشخص رنگ صفحه نمایش بیشتر زرد می‌شود و از نور آبی آن کاسته می‌شود.

برای غیر فعال کردن این ویژگی مسیر زیر را دنبال کنید:

تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی سامسونگ

اما اتفاقات دیگری هم رخ می‌دهند که موجب تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی می‌شوند.

حالت Bedtime را خاموش کنید

در گوشی‌های سامسونگ حالتی به اسم Bedtime Mode وجود دارد. اگر این ویژگی فعال باشد، رنگ صفحه نمایش کمی به خاکستری می‌رسد. برای غیر فعال کردن این موضوع می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید:

 

حالت bedtime در گوشی های سامسونگ

 

 

حالت دارک مود را خاموش کنید

با خاموش کردن حالت دارک مود هم می‌توانید از تغییر رنگ صفحه نمایش گوشی سامسونگ جلوگیری کنید. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

دارک مود گوشی سامسونگ

تنظیمات خودکار رنگ صفحه نمایش را خاموش کنید

در گوشی‌های سامسونگ صفحه نمایش نسبت به شرایط محیط و نور رنگ صفحه نمایش به صورت خودکار تغییر می‌کنید. می‌توانید این تنظیمات را خاموش کنید.

Accessibility

 

Color Adjustment setting

 

 

حالت Power Saving را خاموش کنید

فعال بودن حالت Power Saving باعث می‌شود که رنگ صفحه نمایش تغییر کند و به خاکستری برسد. این ویژگی نور صفحه نمایش را کم می‌کند تا باتری دوام بیشتری داشته باشد. برای خاموش کردن Power Saving مراحل زیر را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =