تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
hamburger
تعمیرات موبایل
گارانتی پلاس
پخش فیلم از گوشی ایفون روی تلویزیون بدون کابل

پخش فیلم از گوشی ایفون روی تلویزیون بدون کابل

گوشی‌های شرکت اپل یا همان ایفون‌ها با اکوسیستم خود این سازنده سازگاری عالی دارند ولی با سایر محصولات هم سازگار هستند و شما بدون مشکل می‌توانید نمایشگر ایفون خود را بدون استفاده از سیم به تلویزیون انتقال دهید. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه اتصال آیفون به تلویزیون سامسونگ، الجی و سایر برندها را به شما توضیح دهیم. پس اگر از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنید ادامه متن را از دست ندهید.

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون سامسونگ

آیفون‌ها دارای قابلیتی به نام AirPlay هستند. از طریق این ویژگی شما می‌توانید محتوای در حال پخش را به اسپیکر یا به تلویزیون انتقال دهید. فناوری AirPlay 2  نسل جدیدتر این فناوری است که دقیق‌تر و بهتر کار می‌کند. برای اتصال ایفون به تلویزیون یا مانیتور سامسونگ، دستگاه شما باید از این قابلیت پشتیبانی کند.

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون سامسونگ

در ادامه لیست مانیتورها و تلویزیون‌های سامسونگی که دارای این قابلیت هستند را مشاهده می‌کنید.

اگر مانیتور یا تلویزیون سامسونگی شما در این لیست قرار دارد با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به راحتی ویدئوها، تصاویر یا موزیک‌ها آیفون را با تلویزیون تماشا کنید.

 

بهترین گوشی های ویدئو پروژکتور دار را در مطلب زیر ببنید:

گوشی با قابلیت پخش فیلم روی دیوار

 

اتصال آیفون به تلویزیون ال جی

مانند برند سامسونگ، نحوه اتصال آیفون به تلویزیون ال جی بدون کابل هم نیاز به قابلیت Airplay 2 دارد. تلویزیون‌های الجی زیر از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

اتصال آیفون به تلویزیون ال جی

اگر تلویزیون الجی شما در لیست بالا قرار دارد با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به راحتی ویدئوها، تصاویر یا موزیک‌ها آیفون را با تلویزیون تماشا کنید.

 

چرا صدای آیفونم کم شده؟

علت کم شدن صدای گوشی ایفون هنگام زنگ خوردن

 

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون بدون کابل در برند سونی

تلویزیون‌های زیر از سونی از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند.

نحوه اتصال آیفون به تلویزیون بدون کابل در برند سونی

بیشتر بخوانید:

ضبط فیلم همزمان با پخش موزیک در ایفون

مدل‌های زیر با دریافت آپدیت نرم افزاری از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی می‌کنند.

اگر تلویزیون سونی شما در لیست بالا قرار دارد مراحل زیر را انجام دهید.

وصل كردن آيفون به تلويزيون با بلوتوث در سایر برندها نیز همین مراحل را دارد و تنها کافیست مطمئن شوید که تلویزیون شما از AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند.

جمع بندی

در این مطلب نحوه وصل كردن آيفون به تلویزیون با screen mirroring و Airplay را آموزش دادیم. به طور کلی باید تلویزیون مورد نظر شما حتما از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی کند.

سوالات متداول

محتوای ایفون را می‌توان به روی تلویزیون مشاهده کرد؟ بله در صورتی که تلویزیون مورد نظر شما دارای قابلیت AirPlay 2 باشد شما می‌توانید به راحتی مانند مراحل بالا گوشی ایفون خود را به تلویزیون متصل کنید.

از کجا می‌توان فهمید تلویزیون از AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ باعث اسم تلویزیون خود را همراه با عبارت AirPlay 2 Support در گوگل وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =